Умови повернення товару
Ми співпрацюємо лише з офіційними постачальниками і тому гарантуємо оригінальність і якість продукції. Якщо у вас виникли питання щодо обміну або повернення товару, ми зібрали відповіді на них і будемо раді вам допомогти.
Що не підлягає обміну та поверненню?
Закон "Про захист прав споживачів"
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів» " затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну / поверненню:
- предмети особистої гігієни,
- парфюмерно-косметичні вироби,
- розчіски, гребінці та щітки масажні,
- товари в аерозольній упаковці.
Що ви можете повернути?
Ви можете повернути товар протягом 14 календарних днів при наявності оригіналу документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- товар новий, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування;
- отримали товар неналежної якості;
- вміст доставленого товару не відповідає замовленню (кількість, асортимент, упаковка);
- товар був куплений в нашому магазині.
Процедура обміну або повернення товару
Для обміну або повернення зв'яжіться з нами по електронній пошті або телефону, вказаним на сторінці з контактною інформацією.